foto´s - Reisverslag uit Pôrto Velho, Brazilië van Kristel Verhoef - WaarBenJij.nu foto´s - Reisverslag uit Pôrto Velho, Brazilië van Kristel Verhoef - WaarBenJij.nu

foto´s

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Kristel

31 December 2005 | Brazilië, Pôrto Velho

Die genen die niet geloven dat het me gelukt is een dolfijn op de foto te krijgen en diegene die wel wat visueel materiaal willen naast dat geblaat van mij moeten maar weer ff kijken op www.flickr.com/photos/krispinoxx

• 01 Januari 2006 - 12:47

Marlies:

hoi kristel, een gelukkig niewjaar en de beste wensen van mamma en sander. helaas krijg ik je foto`s niet door en ik weet niet waarom? erg he, en jammer, volgende keer beter.

• 01 Januari 2006 - 21:08

Ria:

Kristel, de beste wensen voor 2006 van ria en piet.

• 02 Januari 2006 - 13:46

Joep:

Lieve Kristel, hierbij wens ik je een mooi, gelukkig en gezond 2006. Hoop dat je een leuke afsluiting van het jaar hebt gehad. Ik in ieder geval, alleen was het veel te vroeg afgelopen. Maar ja...dat vind ik meestal. Dikke kus, Joep

• 05 Januari 2006 - 21:47

Marlies:

hoi kristel,
    ik heb je fotos nu gezien, prachtig.
    je laat een indruk achter dat wij ons kunnen inleven in het leven daar.
    de muggen beten heb ik geteld en ik kom op ongeveer 20 uit. ik heb wel de loep erbij gehaald.
    groetjes en tot gauw, mamma.

• 20 Maart 2006 - 03:19

Gustavo:

oi menina1 como vc ta? também estou com saydades de vc. ja estou morando em manaus estou bem com minha namorada mais não pretendo morar com ela agora, quem sabe daqui a 6 anos, hahahaha. adorei receber seu email, mais não tive tempo de respondelo. 1000 bjs ate +.

• 20 Maart 2006 - 03:19

Gustavo: